Skip to main content
Vraag

cloud start niet op


beste, 

na inloggen wil de cloud niet opstarten.

zowel online als via de app.

grtn

3 reacties

Martin
  • 33204 reacties
  • 12 maart 2025

@jo vanermen Vul hiervoor in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan, zodat de PX moderatoren u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden om je vlotter te kunnen helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 13 maart 2025

@jo vanermen 

Ik heb het profiel voor je cloud opnieuw gekoppeld in het systeem.

Kan je eens testen of je nu toegang hebt?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 14 maart 2025

Beste 

lukt nog steeds niet 

melding 1008 

grtn