Beantwoord

bestelling waar ik niet van weet

  • 3 May 2024
  • 4 reacties
  • 83 Bekeken

Beste ik heb op de app van proximus 2 bestellingen staan waar ik geen weet van he  en zonder enige info.. hier door kan ik niets bestellen van wege de limiet van 3 bestelling overschreven word .. kan er iemand even naar kijken aub :)

 

icon

Beste antwoord door Martin 4 May 2024, 01:10

Bekijk origineel

4 reacties

Omdat de PX moderatoren dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of nuttig acht.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Omdat de PX moderatoren dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of nuttig acht.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ik ben dit inmiddels ingevuld :)

@Dimari 

In dit topic heb ik ook iets soortgelijks voor:

@tina.b heeft dit doorgestuurd naar een achterliggende dienst en via de “shaker”-functie in Proximus+ heb ik deze ‘bug’ ook gemeld zodat het rechtstreeks bij de juiste dienst terechtkomt. Tot op heden nog geen antwoord of oplossing hierover.

Reputatie 7
Badge +3

@Dimari 

sorry voor het ongemak.

Graag via de shaker van je gsm je probleem melden

Als je een bug-code hebt, mag je die in je ticket in je profiel vermelden (laat dit hier ook weten want we zien dat anders niet)

Wij nemen dan contact op met de betrokken dienst

Hoe meer voorbeelden we kunnen doorsturen, hoe beter.

groeten

Tina

Reageer