Ik heb net een bestelling willen plaatsen via de website, maar dit is onmogelijk.
Ik wil mijn GSM tariefplan omzetten naar Mobile Flex Unlimited, maar dat gaat niet. Ik kan het selecteren om te bestellen op mijn nummer, maar wanneer ik mijn gegevens moet invullen kan ik enkel mijn geboortedatum invullen en voor de rest zijn al de velden geblokkeerd en kan ik dus niet meer verder.
In mijn account op de site kon ik ook geen enkel van mijn producten terug vinden, maar nu lukt het wel.
In de app zie ik wel mijn producten, maar als ik mijn tariefplan wil omzetten zie ik enkel Mobile Flex M / Full Control als keuze.
Ook blijkt het onmogelijk om mijn domiciliëring te activeren. Ik heb dit al meerdere keren geprobeerd en ben er al voor in een Proximus winkel geweest (alsook voor de geblokkeerde velden bij bestelling) , maar blijkbaar wilt dit bij hun ook niet lukken. Alhoewel de Proximus medewerker zei dat het in orde was.
Kan er iemand dit oplossen?