Vraag

bestelling lukt niet

  • 29 June 2021
  • 4 reacties
  • 102 Bekeken

 

 

Wat moet ik bij deze doen?

Welke bestelling is in behandeling?

ik heb hiervoor gebeld, wachten zei ze blijven wachten tot dat is verwerkt, maar over welke aanvraag of bestelling hebben we het?

ik wil een nieuw smartphone aanschaffen bovenop mijn huidige abonnement laten aanrekenen maar tgoa nie

merci proximus

 


4 reacties

morgen zullen de prox forummedewerkers je hierbij kunnen verder helpen.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Beste, Martin

hartelijk dank voor je info 

mvg

Beste leden, 

ik weet niet hoe en door wie , maar probleem is opgelost, 

dus wachten beloont dit keer


merci prox 

mvg

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Faruk77 fijn om te lezen dat het al in orde is, onze excuses voor ‘t ongemak! Groetjes, Heidi

Reageer