Beantwoord

Bestellen Apple TV 4K via webshop niet mogelijk

  • 5 October 2021
  • 9 reacties
  • 163 Bekeken

Reputatie 1

Ik probeer al een sinds een paar maanden een Apple TV 4K te bestellen via de webshop, los van een abonnement, maar krijg telkens hetzelfde antwoord, “Apple 4K TV is niet op voorraad”. Na het bellen van de supportdienst kreeg ik als response dat ze me iets gingen laten weten maar heb er spijtig genoeg nog niets van gehoord. Heeft iemand anders hier ook problemen mee?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Kevin

icon

Beste antwoord door AntonellaD 13 October 2021, 11:11

Bekijk origineel

9 reacties

TUI: Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct verder kunnen om je hiermee verder te helpen, van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 1

In orde gebracht! Bedankt Martin!

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

Betrokken apparaat apple TV 4K (32 of 64 GB) is bv wel onmiddellijk beschikbaar bij Coolblue of Mediamarkt ( 32 GB 199 euro)

 

Reputatie 1

Klopt, maar ik heb nog een bon dat binnenkort verloopt en zou deze graag willen gebruiken. Na verschillende pogingen met de technische dienst heb ik vastgesteld dat ik deze online in de webshop zou moeten kunnen kopen(want ze zijn op voorraad volgens hun data) maar er een technisch probleem blijkt te zijn als je deze los wil aankopen. Ik heb ook geprobeerd om bij de Proximus Shop zelf langs te gaan maar tevergeefs. Apple TV’s werden daar niet los verkocht, wat te begrijpen is dat deze worden voorbehouden voor mensen die de Apple TV samen met een abonnement gaan nemen. Toch bedankt!:thumbsup:

Reputatie 7
Badge +3

Dag @KevinVanDamme dossier 48956149 was hiervoor al opgemaakt. Ik voeg bovenstaande info toe en routeer het dossier naar de juiste dienst, die je verder zal contacteren. Groetjes, Heidi

Reputatie 1

Super bedankt Heidi! Nog een fijne namiddag gewenst!

Reputatie 1

Beste,

ik wil niet ongeduldig lijken maar mijn Proximus bon verloopt op 14/10/2021 en zou graag willen weten indien mogelijk langs welke methode ik gecontacteerd zal worden. Is dit via mijn persoonlijke mail/GSM of Proximus Web Mail?

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Kevin Van Damme

Reputatie 7
Badge +3

@KevinVanDamme  Ik had dit doorgestuurd ter nazicht. De website geeft aan dat er geen stock is terwijl ons systeem aangeeft dat er wel voldoende stock is. Mogelijk is de website nog gelinkt aan de verkeerde stock (nog aan de oude versie van het toestel) en moet dit worden aangepast. Ondertussen heb ik ook wel feedback ontvangen van de Proximus shop in Mechelen dat een medewerker jou gaat contacteren. Je mag voor deze aankoop namelijk langskomen in de winkel (met de voucher). Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Beste Antonella,

Enorm bedankt voor deze super oplossing en service! Alles is in orde gekomen. Ik heb ook de medewerkers van Mechelen enorm bedankt voor hun moeite! Nogmaals enorm bedankt!

Met vriendelijke groet,

Kevin Van Damme

Reageer