Vraag

Beloofde korting via mail van €10 is maar €5 op de factuur :( :( :(

  • 3 November 2022
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

Na een uitvoerige discussie met medewerkers van de Proximus klantendienst of een wifi-booster al dan niet inbegrepen zat in mijn pack kreeg ik uiteindelijk gelijk aangezien dit zwart op wit bij de voorwaarden staat op jullie website bij de pack die ik heb.

 

Aangezien het contact met de klantendienst nogal moeilijk verliep werd ik wat later door een andere medewerker van de klantendienst per mail gecontacteerd met onderstaand bericht.

 

Bij de eerstvolgende factuur staat er inderdaad een korting... van €5 ipv €10. 

Belofte maakt schuld lijkt me. Kunnen jullie het beloofde waarmaken aub? Alvast bedankt

 

Hieronder een c/p van het bericht dat ik kreeg van proximus.customer.care@proximus.com op dinsdag 11 oktober. Wel mooi, zaken beloven maar dan half uitvoeren na een niet al te mooi voorbeeld van commerciele ingesteldheid en klantvriendelijkheid.

 

Goedemiddag,

 

Bedankt voor uw email.

 

Ik heb alle voorgaande communicatie gelezen. Vervelend dat dit nog steeds niet geregeld is voor u. Ik heb ondertussen de betaling van de WiFi booster uitgezet en daarnaast een extra korting op uw abbonement toegepast. Dit is een korting van 10 euro per maand gedurende 12 maanden. Dit is ter compensatie voor alle moeite die u heeft moeten ondergaan om dit te regelen.

 

Ik hoop u hierbij voldoende geinformeerd te hebben. 

 

Met vriendelijke groet,

 

Verena

Proximus

 

Ref. [THREAD_ID:192991478331]


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Benoit85 Ik heb via order R000000110000NUNCN de korting van 5EUR gedurende 12 maanden aangepast naar 7EUR gedurende 12 maanden(dat is de hoogste korting hiervoor in ons systeem).

 

 

Daarom heb ik ook extra een creditnota 7293366179 van 36EUR opgemaakt.Dat is het verschil van 3EUR gedurende 12 maanden.

 

 

Excuses alvast voor het ongemak.

Groetjes Joel

Bij mij hier hetzelfde al mijn kortingen zijn weg!!! Begrijpen wie kan😠😠😠😠

En in januari opslag terug op de kap vd kleine man en zij maar miljoenen winst maken SHAME ON YOU Proximus 

Reputatie 7
Badge +3

@dirk_035 Kan u op uw profile de klantgegevens(klantnummer - gsm-nummer enz)aanvullen.Ook korte uitleg over welke kortingen u het heeft.Dan kijken we het even na voor u.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@dirk_035  De kortingen staan terug actief. Deze kortingen lopen per 12 maanden. Groetjes Luc

Reageer