Skip to main content

Ik heb mijn belgeschiedenis nodig om mij te kunnen verdedigen in een juridische kwestie in kortgeding.

Zowel mijn mobiel als mijn vast telefoonnr, van de HUIDIGE, LOPENDE maand.

Het is erg eenvoudig om die van de vorige maand op te vragen op het ogenblik dat er een factuur is.

Je vraagt gewoon naar details van de meest recente factuur en dan krijg je alle data van de VOORBIJE maand, (in casu MEI)in *.CSV formaat.

Ik ben daar dus niks mee want ik heb mijn belgeschiedenis nodig vanaf 1 juni t/m 20 juni 2020. Dat  is namelijk de periode waarin ik enkele telefoons héb gedaan, waarvan ik voor dat kortgeding MOET weten én bewijzen op welke datum én uur ik die bewuste telefoons naar een viertal nummers heb gedaan.  Helemaal niks illegaals, open en bloot, en privacygebonden zijn ze evenmin.

Kan ik daarvoor proximus bellen of ze mij mogelijks die data, in csv of xls formaat maakt niks uit, kunnen doormailen. 

Bij is het nog steeds niet opgelost.  @AntonellaD  is het bij jou opgelost ?


Zal afwachten worden op feedback van de process specialist van MyProximus 


Hopelijk kan deze het probleem vinden.  Is al 3 maand dat ik dit vraag.


goedemiddag,

@ringoet71 

ik vraag het na bij Antonella

groetjes

Tina


De voorbeelden dat ik heb doorgestuurd naar de process specialist van MyProximus waren beide met een lopend verbruik van €0. Om deze reden zouden de pijltjes niet verder open klikken om de details te kunnen bekijken.

Zijn er voorbeelden waarbij er wel een lopend verbruik is met een aanrekening waarbij de pijltjes ook niet open klikken? Zou hiervan een printscreen doorgestuurd kunnen worden?

Alvast bedankt.

Groetjes,
Antonella


@AntonellaD

vroeger klikten deze pijltjes ook in dat geval (binnen forfait abo) én voor vast én voor mobiel open tot op individueel gesprek

ik zie trouwens dat er blijkbaar terug info is over het  verbruik tot op niveau van de individuele vast internet datasessies (ook binnen forfait)

 

 

 


inderdaad lopend verbruik zelfs met verbruik gaat niet open hem zelf op de rekening van mijn vriend geprobeerd en daar is het zelfde probleem.  Deze gaan niet meer open sinds april.  Ik weet niet wat ze bij proximus geprust hebben dat het niet meer lukt.  Eens kijken hoe het werkte voor 12/4 in hun systeem zou misschien nuttig zijn


@ringoet71 Zou je een screenshot van je voorbeelden kunnen doorsturen? De privé informatie mag je uiteraard onleesbaar maken. Groetjes, Antonella


@ antonella D kan het nummer niet weg doen maar kijk zelf even

 

 


@ringoet71

 indien u in de toekomst een printscreen invoegt best via gratis voorhanden windows paint-applicatie privé-info eerst uitwissen

nu is het te laat u kunt een bericht enkel zelf binnen het uur nog aanpassen

&

ik heb een gelijkaardig resultaat blijft het antwoord “geen detail zolang het onder forfait valt” waar eerder reeds gesteld werd dat dit “destijds” niet zo was (detail per individueel gesprek met v en omgekeerde v opvraagbaar naar welk nr, wanneer en hoelang)


@ringoet71 dank je wel voor het voorbeeld, ik heb deze voor jouw privacy wel terug verwijderd. Deze heb ik gebruikt om als voorbeeld door te sturen naar de process specialist.

Zodra ik een update heb, hou ik jullie op de hoogte.

Groetjes,
Antonella


te laat ik had alle privé gegevens reeds gekopieerd :wink::slight_smile:


@Martin  hopelijk ga er geen misbruik van maken.


@AntonellaD   Al nieuws ???


@ringoet71 Ik heb nog geen concrete feedback ontvangen, maar het onderzoek is nog lopende. Groetjes, Antonella


@AntonellaD  

We zijn 2 weken verder en nog steeds geen antwoord.  Ik moet zeggen dat dit al 4 maanden duurt.  Ik snap niet dat ze deze functie niet terug kunnen in orde brengen.  Blijft heel vervelend.


@ringoet71 

Geduld is een schone deugd..; sorry, maar Antonella verzekert ons nogmaals dat IT er mee bezig is, maar ze zijn er nog niet uit.

Informatica is hoe langer hoe gecompliceerder.

Als ze echt nieuws krijgt, gaat ze dat hier onmiddellijk posten ! 

groeten

Tina


Voor de vaste lijn is het alvast wel terug mogelijk om de details van het lopend verbruik te raadplegen. Op gebied van mobiele telefonie wordt er nog verder onderzoek gedaan. Groetjes, Antonella


Hopelijk gaan ze snel kunnen oplossen.


@AntonellaD 

nog steeds niet mogelijk om lopend verbruik gsm te raadplegen.  Heb je al een zicht wanneer dit wel weer mogelijk zal zijn.  We zijn tenslotte 5 maand verder ? 

 


@ringoet71  Ik had begin september nog eens een update gevraagd, maar heb er nog geen antwoord op ontvangen. Ik heb nu een reminder gestuurd. Groetjes, Antonella


@AntonellaD 

Hoe ver staat het momenteel.  Nog steeds geen lopend verbruik mogelijk ?


@ringoet71  Dit onderzoek is nog steeds lopende. Ik vraag om een update. Groetjes, Antonella


Reageer