Vraag

Barcode play and gold niet langer zichtbaar

  • 14 January 2023
  • 6 reacties
  • 69 Bekeken

Beste,

Eerst en vooral, ik weet niet waar dit topic hoort, ik heb maar gekozen voor MyProximus...

Op 14/08/2022 heb ik mijn Play and Gold munten ingeruild voor 3 ICI PARIS XL waardebonnen ter waarde van 25EUR per stuk. Vandaag wou ik daar gebruik van maken. Ze verlopen allemaal op 12/06/2023 dus ik heb eigenlijk nog wel wat tijd (dacht ik).

Nu blijkt dat ik de barcode die in de email staat niet meer te zien krijg, ook de link naar de pdf werkt niet en stuurt mij richting de “enjoy” pagina. Ik heb dit geprobeerd in Chrome, Firefox en Edge maar nergens verschijnt de barcode in de email, link hetzelfde verhaal maar eenmaal die “gebroken” is maakt het niet uit welke browser je probeert…

 

Mijn vraag dus, ben ik nu aan 75EUR aan waardebonnen kwijt? Hoe kan dit opgelost worden?

 

Mvg,

Steven


This topic has been closed for comments

6 reacties

TIP: in afwachting dat een PX forummedewerker je die maandag kan bezorgen, noteer je best reeds op voorhand in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!

Bedankt Martin, ik zal dat direct doen!

Reputatie 7
Badge +3

@R3nshi 

ik heb je bericht doorgestuurd naar onze collega’s via dossier 51940600

ik hoop dat ze je snel helpen.

Groeten

Tina

@tina.b 
Alvast bedankt!

Ik zal hier een update schrijven indien opgelost.

Ik heb vandaag de codes via email ontvangen en ik heb er net 1 met succes van gebruikt.

@tina.b Ik weet niet of het de gang van zaken is op dit forum maar van mijn part mag dit topic gesloten worden…

 

Bedankt @Martin en @tina.b voor de hulp!

Reputatie 7
Badge +3

@R3nshi Fijn om te lezen dat het in orde is, ik sluit het topic!