Skip to main content

Beste,

Mijn adres is al een paar jaar veranderd maar ik merk nu dat mijn adres hier niet veranderd is. Hoe wijzig ik dit?

 

Mvg,

Shauni

Dit kun je zomaar niet zelf veranderen in MyProximus, maar de proximus forummedewerkers zulle je morgen hier wel mee verder helpen en daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  


Dag @Posse je kunt het juiste adres hier doorgeven of privé in het klantprofiel (in het vak ‘ticket’), dan passen wij dat graag voor je aan. Groetjes, Heidi


Dag @HeidiE :

kan mijn wettelijk adres ook veranderd worden?

(ik heb de stappen doorlopen in het antwoord van Martin),

Mvg,


@SanOomy Aangepast :)  Groetjes,Joel


Reageer