Skip to main content

Hallo kan ik ergens mijn activatiecode vinden facturen krijg ik niet open plus op my proximusapp is niks te zien van producten of facturen ik heb wel nog mijn welkomsbrief 

 

Mvg Sandy vermeire

 

 

 

Als je nieuwe klant bent (minder dan 30 dagen), dan raden we je aan om je welkomstbrief te gebruiken.

Anders:

  1. Vraag om je klantnummer, activeringscode en datum te versturen:
    • Bel met je vaste lijn van Proximus: 0800 22 263 (enkel voor particulieren, niet voor bedrijven).
    • Bel met een andere lijn: 0800 22 800 (enkel ontvangst per post).
  2. Vervolgens versturen we deze gegevens.
    • Per sms: Naar je Proximus gsm-nummer. Verzending gebeurt meteen.
    • Per post: Naar het adres waarop je je factuur of aanrekening ontvangt. Dit duurt enkele dagen.

Cfr,: activeringscode

PS: pas maandag komt hier iemand van proximus terug langs op het forum


Ok vriendelijk bedankt maar ondertussen is het mij gelukt om de activeringscode te vinden dus het is gelukt nogmaals hartelijk dank voor de hulp hoor 

 

Mvg sandy