Skip to main content

Beste,

Heb een dubbel account aangemaakt met hetzelfde E-Mail.

Is het mogelijk Kl. 27****** op naam van Vera Vanosselaer te verwijderen zodat ik kan inloggen met hetzelfde E-mail op Kl 69**** op naam van De Clercq René op MyProximus.

Heb de klantendienst voor gecontacteerd en vertelde dat de persoon in kwestie dit moet doen.

Het zijn mijn schoonouders en hebben een leeftijd van boven de 80 jaar en zij niet meer mobiel.

De klantendienst heeft mij NIET geholpen.

Vandaar deze topic.

Mijn schoonouders zijn verhuist naar een appartement en hadden vroeger TELENET maar we moesten

overstappen naar Proximus omdat er geen aansluiting van Telenet is.

Graag deze stappen uitvoeren AUB.

 

kan deze procedure hier beschreven je verder helpen → MyProximus account verwijderen zodat ik een nieuw kan aanmaken | Proximus Forum


@Rene1200 Ik zie dat er geen MyProximus account meer gekoppeld is aan klantnummer 27******. Dit zou dus in orde moeten zijn voor jou? Groetjes, Antonella
PS: omwille van privacy heb ik de klantnummers onleesbaar gemaakt.


Reageer