Vraag

Account kan niet worden gelinked

  • 11 February 2023
  • 3 reacties
  • 41 Bekeken

  • Apprentice
  • 2 reacties

Ik heb recent een business abbonement op mijn nummer. Die nummer staat geregistreerd op een andere MyProximus. Hierdoor kan ik niet aanloggen op mijn business myproximus en mijn factureren raadplegen en betalen. Ik heb de klantendienst meerdere malen proberen te bereiken, ik krijg elke keer een incapabele mens achter de chat en moet mijn probleem 20x duizend keer uitleggen!!! Ik zit al 1.5 uur bezig met de chat en ze blijven de verkeerde info geven. Ik wou een klacht indienen via de chat en dan krijg je weer om je probleem uit te leggen.

Ik blijf maar nieuwe mensen op de chat krijgen met herhalingsvragen wat het probleem is. 

STOP MET IDIOTEN ACHTER DE CHAT TE ZETTEN 
 


This topic has been closed for comments

3 reacties

@Rs7 TIP:  Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen direct verder helpen , als ze maandag de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 6
Badge +2

! Ik zit al 1.5 uur bezig met de chat en ze blijven de verkeerde info geven. 
STOP MET IDIOTEN ACHTER DE CHAT TE ZETTEN 

 

Je hebt 1.5 uur tegen een computer zitten chatten (chatbot?) 

! Ik zit al 1.5 uur bezig met de chat en ze blijven de verkeerde info geven. 
STOP MET IDIOTEN ACHTER DE CHAT TE ZETTEN 

 

Je hebt 1.5 uur tegen een computer zitten chatten (chatbot?) 



Nee tegen medewerkers op de chat, je​ zou hun kunnen vergelijken met een computer chatbot, ja. Ondertussen heb ik het zelf uitgeklaard, er staan nergens instructies op de site van Proximus.​​​​​​