Skip to main content

(opgelost - na een tijdje wachten is het in orde) Na het overlijden van mijn echtgenoot is het contract overgezet om mijn naam. Nu probeer ik voor het nieuwe (overgedragen) contract een MyProximus account aan te maken maar dat lukt niet. Bij registratie (na het invoeren van het klantnummer, activatiecode en datum) komt er gewoon “FOUT” op het scherm (geen extra gegevens). De gegevens komen van de factuur die ik vorige week ontvangen heb. Ik heb wel reeds een account (met een ander mail adres maar hetzelfde GSM nummer) voor mijn GSM die niet in het contract zit. Wat kan ik doen?

IK vrees dat u dan best wacht op de reactie van een Proximus medewerker (moderator) - evenwel pas vanaf maandag - op dit publieke forum 

In principe is het inderdaad mogelijk meerdere klantnrs te hebben en toegang tot de diverse betrokken MyProximus accounts (met aparte producten) te bekomen via aparte e-mailadressen (alias)

Toegegeven mogelijks kan het opportuun zijn alle producten door een Proximus medewerker onder 1 klantnr samen te laten voegen (uw oude of uw nieuwe account)

Ik vermoed dat Proximus (IT) dit trouwens vroeg of laat automatisch doet/zal doen voor residentiële klanten (zelf had ik destijds 2 klantnrs, maar  heb ik er bv. sinds geruime tijd na aanpassing door Proximus slechts 1 meer )


Bedankt voor de tips (heb ondertussen het klantnummer toegevoegd). Gisteren heb ik de post nog aangepast dat alles in orde was maar deze ochtend heb ik hetzelfde probleem … enkel de GSM data is zichtbaar en alle andere producten (die gisteren wel zichtbaar waren) zijn weer weg en ik heb niet de mogelijkheid deze toe te voegen. Het klantnummer is juist ...In de “mijn proximus familie” zie ik echter een tweede lid (met mijn naam) met als login het account dat bij de wijziging via brief thuis toegestuurd werd (ik was te laat met de activatie).

Ik heb nog een nieuw account toegevoegd aan mijn familie en met dat account kan ik weer alle producten zien ...


Reageer