Skip to main content

Ik heb gisteren meerdere keren geprobeerd mijn abonnement "pack" aan te passen, maar kreeg telkens een melding dat het online niet verwerkt kan, en dat ik een afspraak moet maken om terggebeld te worden. 3 keer heb ik een zogezegd afspraak gemaakt voor een specifiek tijdstip, 3 x een aanvraagreferentienummer per mail ontvangen, 3 x geen oproep gekregen.

Ik ben reeds 20 jaar onafgebroken klant bij belgacom/proximus. Ik begrijp niet 1. waarom ik geen aanpassingen aan mijn abonnament online kan uitvoeren?, en 2. waarom ik niet teruggebeld wordt na het maken van meerdere afspraken?

Kom op proximus - je kan beter doen!

@jdewolf 

goedemiddag,

we willen je graag helpen

Vul je in je profielgegevens je klantennr in ? een nummer om je eventueel te contacteren ?

Wat wil je aanpassen ?

Ter info:  Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op en verwittig ons na het invullen…

 

groeten

Tina


@jdewolf  Ik zie dat dit inmiddels in orde is. Groetjes, Antonella