Skip to main content

Hey daar bij Proximus , programmeurs , gaan jullie blijven onnozel doen met steeds het moelijker maken, kan niet meer inloggen, alles is weg in de app , alleen nog mijn mobiel , op pc lukt het ook niet , EN IK VUL DE JUISTE GEGEVENS IN !!!!!!! , kiekens , kan ook niet meer in mail box , voor speciale reden, maar ik zal het zelf oplossen , ga een afspraak maken in de winkel te Eeklo , en alles opzeggen ! alles zal opgelost zijn , want sedert mijn vrouw , ja hier draagt ze de naam Anita , maar dit schrijft hier haar echtgenote , is 2 weken overleden en wilde naams verandering doen, maar Proximus , schijnt dit niet te begrijpen, zodus alles opzeggen is de oplossing , want tv kan mij toch geen moer meer schelen met die k^tprogrammas , vaste heb ik ook niet meer nodig , alleen mobiel+ internet en dit kan je bij andere providers ook bekomen . 

Dag @anitabo het spijt mij om te lezen dat dit niet vlot verloopt. Heb je al overnamedocumenten ingevuld? Groetjes, Heidi


Reageer