Vraag

2 klantennummers gelinkt aan éénzelfde e-mail

  • 2 December 2023
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Ingewikkelde situatie, hoe of wat er precies is gebeurd, weet ik niet. Maar om het eenvoudig uit te leggen: ik heb twee klantnummers met elk een ander woonadres gekoppeld aan hetzelfde e-mailadres en mobiele nummer. Ik kan echter alleen inloggen op één van de twee accounts, aangezien er maar één e-mail kan worden gebruikt om in te loggen.

Drie maanden geleden probeerde ik de overstap te maken van prepaid naar een maandelijks mobiel abonnement. Helaas ging er iets mis met het factuuradres; dit zou worden gefactureerd op mijn oude adres/klantnummer, dit terwijl deze bestelling van het abonnement werd aangevraagd op mijn nieuwe klantennummer met nieuw adres.

Ik ontvang de facturen per e-mail met daarop nog steeds mijn oude adres en mijn oude klantnummer erop, maar er is geen sprake van een actief abonnement. Ik moet nog steeds mijn mobiele telefoon herladen met prepaid, ook al hebben beide accounts hetzelfde nummer geregistreerd.

Zou het mogelijk zijn om het oude account te verwijderen en het abonnement dat ik al drie maanden betaal over te zetten naar het nieuwe account, zodat ik er gebruik van kan maken?

Met vriendelijke groet, Andy.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Brickske

kan je de shaker functie gebruiken op je gsm ?

hier kan je je probleem loggen en het komt onmiddellijk bij de juiste dienst terecht. 

Je kan ook een opmerking toevoegen in het bericht over de juiste aard van het probleem.

Indien je Forum profiel is aangevuld kunnen wij ook nakijken?

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

groeten

Tina

 

Reageer