Ik heb een Smart+15 abonnement (nu al meer dan 1 jaar) voor m'n smartphone.
Wanneer ik probeer om een login/account aan te maken voor het gebruik van de WiFi hotspots (FON of AUTO_FON, maakt me weinig uit) krijg ik volgende melding wanneer ik via MyProximus ga :
"Het spijt ons, u komt niet in aanmerking om een Wi-Fi Hotspots account te activeren."
Waarom gaat dat niet ? Heb ik, als abonnee, dan geen recht om gebruik te maken van de (handige) WiFi hotspots ??
Wat moet ik doen om daar dan wel van te kunnen genieten ??
Dank bij voorbaat !!
Beantwoord
Proximus FON of Proximus _AUTO_FON met Smart+15
Beste antwoord door Elsa
Inderdaad er zijn nog enkele voorwaarden bvb als je een pack hebt moet je het fon signaal niet afzetten op je bbox modem, enz...;
Maar ik kan er zeker niks aan veranderen aangezien ik ook maar een Px klant ben 😉
Bekijk origineelMaar ik kan er zeker niks aan veranderen aangezien ik ook maar een Px klant ben 😉
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.