Ik kan mijn verbruik van mijn mobiel internet nergens meer controleren (Belgacom Generation MTV 15).
Eerst kon ik dit nog via E-Services maar nu kan ik mijn verbruik nergens meer raadplegen.
Ik zit met het zelfde probleem! Iemand een oplossing aub? Eva misschien?
http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" target="_blank Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door
http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" target="_blank
en zoveel mogelijk klantgegevens
(naam, klantnr., tel.nr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) door te spelen.
Enkel en alleen voor e-service related issues
kan je bellen naar 0800 22 301
of ook nog via e-mail: corporate.e-services@belgacom.be
groetjes, Elsa
http://nl.community.belgacom.be/people/c42bf0bd21" target="_blank
en zoveel mogelijk klantgegevens
(naam, klantnr., tel.nr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.) door te spelen.
Enkel en alleen voor e-service related issues
kan je bellen naar 0800 22 301
of ook nog via e-mail: corporate.e-services@belgacom.be
groetjes, Elsa
A
Beste Andy,
Gelieve mij via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr, login e-Services, e-mailadres, contactnr) even door te sturen.
Ik laat u dan door de bevoegde dienst terug contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Gelieve mij via privé-bericht uw gegevens (naam, klantennr, login e-Services, e-mailadres, contactnr) even door te sturen.
Ik laat u dan door de bevoegde dienst terug contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Probleem helaas nog altijd niet opgelost!
Wacht nog steeds op een oplossing.
Wacht nog steeds op een oplossing.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.