"Mijn Producten" leeg - E-services
Beste,
Ik ben zopas verhuisd en heb dus ook mijn Belgacom lijn (vaste telefoon + Internet Maxi + Belgacom Tv) verhuisd. Sindsdien krijg ik bijna niets meer te zien op mijn E-services. Administratief was het een tamelijk ingewikkelde verhuis (eerst hadden ze een nieuw klantennummer aangemaakt, daarna toch lijn terug over gezet op bestaande klantennummer).
Heb dus een nieuw e-service account aangemaakt (samen gekoppeld met Proximus). Wanneer ik inlog, en bovenaan 'Mijn Producten' selecteer, krijg ik amper iets te zien. Enkel 'Mijn internet - https://admit.belgacom.be/eservices/wps/myportal/myProducts?category=INTERNET&subcategory=DNS&product=Beheren" style="color: rgb(51, 51, 51); text-decoration: none; cursor: pointer; '. Vroeger stond daar veel meer, kan o.a. geen FON-account aanmaken, niets zien qua telefoondiensten (clip, clir, ...)
Zou u eens kunnen nakijken hoe dit komt?
Met vriendelijke groeten,
Steven
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.