Ik ben nu enige maanden geleden overgestapt naar proximus samen met mijn vrouw voor onze telefoons. We zijn al jaren klant voor tv en internet.
Sinds we zijn overgestapt hebben we veel problemen met onze telefonie. Tijdens het bellen krijgen we zeer vaak storing dat alles slecht doorkomt bij de andere persoon of dat wij de andere persoon soms moeilijk horen. Het gebeurt ook regelmatig dat de lijn dan ook ineens uitvalt en we opnieuw moeten bellen. Ook hebben we regelmatig 1 a 2 blokjes ontvangst op onze telefoons. Ook krijgen we soms een bericht van proximus "Prettig verblijf in Nederland...” wanneer we gewoon thuis zijn en zien we dat we op Vodafone NL verbonden zijn met 1 blokje ontvangst, en andere dagen gebeurt dit niet?
We wonen redelijk dicht op de grens van Nederland maar vroeger waren we bij Orange en daar hadden we dit probleem niet, geen idee wat het verschil is. Ook heeft proximus ons niets vermeld over eventuele problemen ivm onze woon locatie
Dit is begonnen sinds de overstap naar proximus maar vanwege familiale redenen kunnen we nu pas dit probleem aanhalen.
Kan dit nagekeken worden?