Skip to main content

Geachte,

 

Vandaag om 10:00 uur heeft mijn zoon van 15 jaar een SMS gekregen in het frans, van Wister, met de melding dat hij geabonneerd werd op de Service de X026T aan 4,99 euro/week. Met een link om dit op te zeggen. Wanneer deze link word geopend en de keuze tot opzegging wordt aangeduid, krijgen we de melding dat er geen abonnement werd teruggevonden. Kan u nagaan of dat er effectief geen abonnement werd afgesloten, en indien dit wel het geval zou zijn, kan u dit dan direct opzeggen.

 

Mvg

@Lukas S. 

Beste, Excuses voor het ongemak..

kan je in je forum profiel je klantgegevens aanvullen?

Ook het betrokken gsm nummer vermelden?

Dan maken we een dossier op voor de betrokken diensten om klacht in te dienen.

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten!

Groetjes

Tina


@Lukas S.

Beste, Excuses voor het ongemak..

kan je in je forum profiel je klantgegevens aanvullen?

Ook het betrokken gsm nummer vermelden?

Dan maken we een dossier op voor de betrokken diensten om klacht in te dienen.

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten!

Groetjes

Tina

Geachte, aanpassingen in Forum Profiel  werden gedaan. Dank bij voorbaat voor het oplossen van dit probleem.

 


@Lukas S. 

Hiervoor werd bij de mobile dienst dossier 50834908 opgemaakt

Zij gaan het nodige opvragen en zullen je contacteren

vriendelijke groeten

Tina


Reageer