Vraag

wijziging identificatie Pay&Go

  • 4 January 2022
  • 8 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 1

Sinds een tijdje heeft Proximus de identificatie via fb331… geschrapt.  Maar onder deze identificatie in Myproximus was een Pay&Go nummer gehuisvert.  Nu kan ik deze app Myproximus voor dit nummer niet meer openen.  Ik wil dus voor dit gsm-nummer een ander reeds bestaand mailadres gebruiken maar via de web krijg ik telkens wel een activatiecode op mijn gsm, maar dan krijg ik telkens een foutmelding in de app.  Straffer nog, via nr 0800 dat ik met deze gsm bel beweren ze dat mijn nummer niet meer bestaat. Gekker kan het niet.

Via welke weg gaat het dan wél lukken om deze myproximus app te wijzigen naar en ander mailadres om mij te identificeren voor dit gsm-nummer?


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Jos_045 vul je in het klantprofiel hier het nummer in kwestie (+ mailadres) aan voor nazicht? Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +4

Ter info

hoe account verwijderen | Proximus Forum

Een Proximus medewerker kan het betrokken account verwijderen - op voorwaarde dat u identificeerbaar bent via uw forum login *** - zodat u er een nieuw kan creëren (met een bestaand e-mail adres)

Een reactie kan evenwel enkele uren of 1 à 2 werkdagen uitblijven

 

***

Best uw GSM-nr en e-mail adres vermelden in een vrij veld “ticket” van uw forum login profiel (wijzigen en opslaan) en niet op dit publieke forum

als je het mailadres behoudt kan het ook als volgt:

De klant maakt via MyProximus Web/App verbinding met zijn MyProximus-account, waarvan hij het e-mailadres wenst te behouden. Hij klikt op zijn naam en dan op "Mijn account"

Via MyProximus App dient men te klikken op de avatar (initialen naam of foto),
de volgende stappen zijn identiek als voor MyProximus Web.

De klant klikt dan op "klantenrekening" -> "Intrekken beheerdersrechten"

Klant logt uit en opnieuw in met dezelfde MyProximus account en krijgt nu het scherm van een lege account (“guest user”) en klikt op “Producten toevoegen”.

!!! Klant heeft hiervoor een recente factuur (max. 4 maanden) nodig van zijn nieuw klantnummer (factuurdatum, activatiecode en klantnummer).

Reputatie 1

In deze app heb ik idd getracht van “producten toevoegen” .  Initieel lukte dat, ik krijg een code op mijn Pay&Go die ik intik in de app waarna ik ondanks de vermelding van de juiste code een error-melding op het scherm krijg van mijn PC. 

Reputatie 1

In mijn “ticket” staan de nodige gegevens voor de overdracht in de Myproximus van idd fb331… naar idd noiseux…..

Wie kan dat voor mij regelen ?

Reputatie 7
Badge +4

@Jos_045 een Proximus medewerker (moderator) zoals @HeidiE kan het oude MyProximus account schrappen zodat u zelf een nieuw account kunt creëren voor het betrokken Pay&Go nummer

&

@Martin het betreft een Pay&Go nummer

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Jos_045 ik vraag hulp aan de dienst MyProximus! We houden je op de hoogte. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Jos_045 ik heb je de feedback/oplossing in een privé-bericht doorgegeven (wegens privacy redenen)! Groetjes, Heidi

Reageer