Vraag

Wij kunnen jouw informatie niet van het eID-platform halen

  • 30 November 2022
  • 5 reacties
  • 144 Bekeken

Geachte,

 

Nieuwe sim kaart pay&go. Identificatie via eid werkt niet. Eid werkt wel op site vlaamse overheid. Software geïnstalleerd, 3 browsers geprobeerd, clear cache, clear cookies allemaal zinloos.

 

Andere pc geprobeerd, eveneens zonder resultaat. ID kaart werkt prima, cardreader werkt prima.

 

Waarom werkt jullie website niet naar behoren?

 

Site vraagt wel naar PIN code identiteitskaart. Lees dat veel mensen hier moeilijkheden mee hebben. 

 

Graag oplossing hiervoor. Niet happig om naar telefoon winkel te lopen hiervoor.

 

Dank bij voorbaat.


This topic has been closed for comments

5 reacties

In afwachting dat de Proximus forummedewerkers (moderators) hier de draad terug opnemen morgen en direct aan de slag zouden kunnen gaan, daarom (indien nog niet gebeurd) best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). Trouwens met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag, zoals het gsm nummer waarover het gaat). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Gsmwerktniet ik heb je feedback doorgegeven aan het betrokken team, we houden je op de hoogte. Groetjes, Heidi

gsm nummer is ingevuld Martin alsook naam in privé profiel.

We zijn een half jaar verder en het werkt nog steeds niet ! Ik heb dit nu ook aan de hand!

Reputatie 7
Badge +3

@StefanR

het vermelde nummer in je profiel is een nummer via je werkgever? geen gewone p&g? de wijziging is nog niet doorgestroomd;

Je hebt ook eenzelfde melding in een ander topic

groeten

tina