Vraag

wifi bellen lukt niet

  • 22 August 2023
  • 9 reacties
  • 129 Bekeken

Thuis bijna geen ontvangst, daarom dat ik Wifi bellen ingeschakeld heb op mijn telefoon, maar telefoon samsung a54 geeft dit niet weer. Ook eens getest met vliegtuigmodus aan en wifi terug op, wifi bellen niet mogelijk. Op mijn toestel staat wel eux ipv lux.

Of ligt dit nog aan een instelling bij proximus?


9 reacties

inderdaad dat kan dat PX dit eerst nog moet activeren voor je sim, omdat de PX forummedewerkers , als ze morgen hier de draad terug opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden bv het gsm nummer waarover het gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Info aangevuld, nog 2 extra nummers waarbij het wifi bellen niet functioneert ook toegevoegd. Alvast bedankt!

Wifi bellen lukt nog steeds niet, in de proximus winkel al een nieuwe simkaart gekregen, maar ook dit werkt niet…

Zou er al iemand van PX naar mijn ticket gekeken hebben?

Wifi bellen lukt nog steeds niet, in de proximus winkel al een nieuwe simkaart gekregen, maar ook dit werkt niet…

Zou er al iemand van PX naar mijn ticket gekeken hebben?

waarschijnlijk niet want anders zouden ze hier gemeld hebben dat ze een ticket aangemaakt hadden.

Of bedoel je mss dat er een ticket aangemaakt werd in de proximus winkel?

indien wel  dit ticket nummer best in je forumprofiel invoeren in het privé veld “ticket” zodat de PX forummedewerkers hiermee verder kunnen.

Neen, in de proximuswinkel geen ticket aangemaakt 

Hopelijk reageert er dan morgen een PX moderator om je verder te helpen en om de informatie die je in je forumprofiel privé veld “ticket” ingevuld hebt verder te bezien.

Wifi bellen lukt nog steeds niet, in de proximus winkel al een nieuwe simkaart gekregen, maar ook dit werkt niet…

Zou er al iemand van PX naar mijn ticket gekeken hebben?

 

Wanneer zou er een proximus moderator naar mijn ticket kijken? Of moet ik nog ergens zelf een actie ondernemen?

Onder mijn profiel staat onder ticket het probleem en de verschillende telefoonnummers.

Nee, het is gewoon een kwestie van afwachten tot een PX moderator je bericht opneemt, zij zijn ook niet constant online op dit publieke forum. Deze reacties zijn niet “in real time” d.w.z. kan soms zelfs enige werkdagen duren in functie bezetting/aantal berichten in de wachtrij.

Wanneer zou er een proximus moderator naar mijn ticket kijken? Of moet ik nog ergens zelf een actie ondernemen?

Onder mijn profiel staat onder ticket het probleem en de verschillende telefoonnummers.

 

Reputatie 7
Badge +5

@Ilsevds Ik heb alle nummers eens nagekeken en de VoWifi geactiveerd.

Reageer