Vraag

Wie kan VoWifi voor mijn nummer activeren?

  • 14 March 2023
  • 2 reacties
  • 23 Bekeken

Kan het zijn dat VoWifi en VoLTE niet geactiveerd staan? Op mijn toestel (S10) staat alles correct ingesteld.

 

Alvast bedankt


2 reacties

dit kan zeker.

Maar omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +4

@Cv1988 Deze opties stonden inderdaad niet actief op uw nummer. Ik heb ze voor je geactiveerd. 

Reageer