Skip to main content

Ik zit al even met een het probleem dat mijn GSM van het werk geen 4G verbinding heeft.

Als je de 4G aan legt, komt er wel een icoontje bovenaan, maar ik heb geen verbinding - kan niet surfen of berichten versturen/ontvangen.

Ik heb reeds troubleshooting stappen gevolgd van op de proximus site of op andere, maar niks helpt.

 

Wat kan ik hieraan doen?

goede  morgen 

kom het probleem op een bepaalde locatie voor ;  of op meerdere plaatsen ?

Kent u kanten in de buurt die ook die problemen hebben ?


goede  morgen 

kom het probleem op een bepaalde locatie voor ;  of op meerdere plaatsen ?

Kent u kanten in de buurt die ook die problemen hebben ?

 

Mijn privé GSM heeft op dezelfde plaats geen probleem. Ook Proximus dus.

Ook vergeten te zeggen: Sim kaart in andere GSM werkt ook niet

 

 

Btw: hoe doe ik “beste antwoord” ongedaan? 😄


Kreeg je vroeger met die gsm wel verbinding op 4G? 

Indien je vroeger ook geen verbinding kreeg zal je via IT van je werk moeten vragen om dit verder na te zien en te vragen of ze bij PX laten natrekken of daar 4G actief staat voor deze GSM.

Je hebt toch wel 4G met een andere GSM veronderstel ik. 


Kreeg je vroeger met die gsm wel verbinding op 4G? 

Indien je vroeger ook geen verbinding kreeg zal je via IT van je werk moeten vragen om dit verder na te zien en te vragen of ze bij PX laten natrekken of daar 4G actief staat voor deze GSM.

Je hebt toch wel 4G met een andere GSM veronderstel ik. 

Ik meen mij te herinneren dat dat wel ooit eens gelukt is, een hele tijd geleden. Niet 100% zeker…

Het is wel raar dat er “4G” bovenaan staan.

Met een andere GSM met een andere SIM op dezelfde plaats is 4G OK. Zelfde SIM in andere GSM werkt niet.


Aangezien het gsm van het werk is , is het best dat de IT dienst dan eens vraagt aan PX of ze kunnen natrekken of alles voor 4G in orde staat bij hen. 


Staat de netwerkkeuze toevallig op3G alleen ?


Reageer