Vraag

Welke derde partijen mogen factureren op mijn Proximus acoount ?

  • 11 May 2020
  • 1 reactie
  • 101 Bekeken

In kader van fraudebeheer: waar kan ik als klant  laten beheren welke derde partijen mogen factureren op mijn Proximus acoount ? Als dit niet gaat, welke is de reden hiervoor ? 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Lode Wouters Je kan derde partijen enkel blokkeren per categorie (adult information  en gaming en entertainment). Je kan eventueel ook de betaallimieten aanpassen. Meer informatie hierover vind je via onderstaande links:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_3rd_bill/particulieren/support/facturen/facturen-beheren/klacht-over-uw-factuur/betaalnummers-betaalsms-en-diensten-door-derden.html

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits/particulieren/support/facturen/kosten-controleren/betaalnummers-sms-en-en-apps/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bar_3rd/particulieren/support/telefonie/abonnement-en-pay-and-go/verbruik-en-belkrediet-opvolgen/oproepen-sms-en-of-surfen-blokkeren.html

Groetjes,
Antonella

Reageer