Hallo,
Wekelijks krijg ik een rekening van 4,99 euro onder de naam van PlayVOD Help 042779990.
Ik heb mij hiervoor nooit ingeschreven, en ik zou dit graag opgelost hebben.
Hallo,
Wekelijks krijg ik een rekening van 4,99 euro onder de naam van PlayVOD Help 042779990.
Ik heb mij hiervoor nooit ingeschreven, en ik zou dit graag opgelost hebben.
Beste,
we laten dit graag nakijken
Hiervoor hebben we bijkomende info nodig:
vul je in je forum profiel je klantgegevens aan? het nummer waarvoor je extra kosten ontvangt?
laat ons iets weten als je t hebt aangevuld!
Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )
vriendelijke groeten
Tina
Beste,
werd aangepast
grt
dossier 50706911 werd opgemaakt
de dossierbeheerder ontvangt info van de andere partij en zal je op de hoogte houden.
Groeten
tina
De terugbetaling zal gebeuren op dezelfde manier als de aanrekeningen. PS Mobile Access (PlayVOD) zal een negatief Statement aanmaken dat met de volgende Proximus aanrekening zal worden meegestuurd. Dit bedrag zal op de Proximus aanrekening waarmee ze wordt meegestuurd worden verrekend. De verrekening kan nooit met terugwerkende kracht gebeuren.
Voor jou betekent dit specifiek dat je de factuur van 07/05/2022 voor het volledige bedrag (inclusief PlayVOD) zal moeten betalen en dat je op de volgende factuur opnieuw 2 aanrekeningen van PlayVOD zult terugvinden samen met een terugbetaling van alle 12 transacties.
Verder heb ik de blokkeringen voor derde diensten geactiveerd op jouw gsm-nummer. Je kan wel nog gebruik blijven maken van diensten zoals sms parkeren of sms ticketing.
Groetjes,
Antonella
hallo,
ik maak hetzelfde mee wat hierboven simonh heeft meegedeeld.
wij hebben ook bij ons huidig verbruik 3 x 4.99 euro aangerekend gekregen.
We hebben nog nooit van play vod gehoord.
wat moeten wij doen om hiervan te geraken.
gr frederique
De terugbetaling zal gebeuren op dezelfde manier als de aanrekeningen. PS Mobile Access (PlayVOD) zal een negatief Statement aanmaken dat met de volgende Proximus aanrekening zal worden meegestuurd. Dit bedrag zal op de Proximus aanrekening waarmee ze wordt meegestuurd worden verrekend. De verrekening kan nooit met terugwerkende kracht gebeuren.
Voor jou betekent dit specifiek dat je de factuur van 07/05/2022 voor het volledige bedrag (inclusief PlayVOD) zal moeten betalen en dat je op de volgende factuur opnieuw 2 aanrekeningen van PlayVOD zult terugvinden samen met een terugbetaling van alle 12 transacties.
Verder heb ik de blokkeringen voor derde diensten geactiveerd op jouw gsm-nummer. Je kan wel nog gebruik blijven maken van diensten zoals sms parkeren of sms ticketing.
Groetjes,
Antonella
hallo,
ik maak hetzelfde mee wat hierboven simonh heeft meegedeeld.
wij hebben ook bij ons huidig verbruik 3 x 4.99 euro aangerekend gekregen.
We hebben nog nooit van play vod gehoord.
wat moeten wij doen om hiervan te geraken.
gr frederique
Groetjes,
Antonella
De terugbetaling zal gebeuren op dezelfde manier als de aanrekeningen. PS Mobile Access (PlayVOD) zal een negatief Statement aanmaken dat met de volgende Proximus aanrekening zal worden meegestuurd. Dit bedrag zal op de Proximus aanrekening waarmee ze wordt meegestuurd worden verrekend. De verrekening kan nooit met terugwerkende kracht gebeuren.
Voor jou betekent dit specifiek dat je op de factuur van juni 3 aanrekeningen van PlayVOD zult terugvinden samen met 3 terugbetalingen, hetgeen resulteert in een nuloperatie.
Groetjes,
Antonella
Hallo, ik heb ook hetzelfde probleem.
3x 4,99euro van playvod. Ik heb dit ook niet aangevraagd ofz...
Wat moet ik doen om dit te annuleren?
Grtz g.bil
Ook voor jou werden de sms’en in het Frans gestuurd en heb ik de derde dienstaanbieder daarom verzocht een volledige terugbetaling te doen van de aangerekenden bedragen. Ze zijn hiermee akkoord gegaan.
De terugbetaling zal gebeuren op dezelfde manier als de aanrekeningen. PS Mobile Access (PlayVOD) zal een negatief Statement aanmaken dat met de volgende Proximus aanrekening zal worden meegestuurd. Dit bedrag zal op de Proximus aanrekening waarmee ze wordt meegestuurd worden verrekend. De verrekening kan nooit met terugwerkende kracht gebeuren.
Voor jou betekent dit specifiek dat je de factuur van 08/06/2022 volledig dient te betalen (inclusief de aanrekeningen van PlayVOD) en dat je op de volgende factuur (juli) nog 2 aanrekeningen van PlayVOD zult terugvinden samen met de terugbetaling van alle 6 transacties.
Groetjes,
Antonella
Ook voor jou werden de sms’en in het Frans gestuurd en heb ik de derde dienstaanbieder daarom verzocht een volledige terugbetaling te doen van de aangerekenden bedragen. Ze zijn hiermee akkoord gegaan.
De terugbetaling zal gebeuren op dezelfde manier als de aanrekeningen. PS Mobile Access (PlayVOD) zal een negatief Statement aanmaken dat met de volgende Proximus aanrekening zal worden meegestuurd. Dit bedrag zal op de Proximus aanrekening waarmee ze wordt meegestuurd worden verrekend. De verrekening kan nooit met terugwerkende kracht gebeuren.
Voor jou betekent dit specifiek dat je de factuur van 08/06/2022 volledig dient te betalen (inclusief de aanrekeningen van PlayVOD) en dat je op de volgende factuur (juli) nog 2 aanrekeningen van PlayVOD zult terugvinden samen met de terugbetaling van alle 6 transacties.
Groetjes,
Antonella
Oke hartelijk dank voor hulp!
Grtz g.bil
Ook voor jou werden de sms’en in het Frans gestuurd en heb ik de derde dienstaanbieder daarom verzocht een volledige terugbetaling te doen van de aangerekenden bedragen. Ze zijn hiermee akkoord gegaan.
De terugbetaling zal gebeuren op dezelfde manier als de aanrekeningen. PS Mobile Access (PlayVOD) zal een negatief Statement aanmaken dat met de volgende Proximus aanrekening zal worden meegestuurd. Dit bedrag zal op de Proximus aanrekening waarmee ze wordt meegestuurd worden verrekend. De verrekening kan nooit met terugwerkende kracht gebeuren.
Voor jou betekent dit specifiek dat je de factuur van 08/06/2022 volledig dient te betalen (inclusief de aanrekeningen van PlayVOD) en dat je op de volgende factuur (juli) nog 2 aanrekeningen van PlayVOD zult terugvinden samen met de terugbetaling van alle 6 transacties.
Groetjes,
Antonella
Oke hartelijk dank voor hulp!
Grtz g.bil
Hallo ik heb juist nog een vraagje. Ik betaalde mijn disneyplus abonnement via deze dienst door derden. Deze zal dan ook waarschijnlijk op gezegd zijn?
Indien niet dan dan hoef je niet ongerust te zijn dat dit zal worden opgezegd. Want een Disney Plus abonnement word betaald via Visa, Mastercard of PayPal, tenzij het is inbegrepen in een pakket bij Proximus, dan heb je het gratis. Disney+ is voor 12 maanden inbegrepen in de TV optie Pickx All Stars/Pickx All Stars & Sports. En nadien betalend via Visa, Mastercard of PayPal.
Indien niet dan dan hoef je niet ongerust te zijn dat dit zal worden opgezegd. Want een Disney Plus abonnement word betaald via Visa, Mastercard of PayPal, tenzij het is inbegrepen in een pakket bij Proximus, dan heb je het gratis. Disney+ is voor 12 maanden inbegrepen in de TV optie Pickx All Stars/Pickx All Stars & Sports. En nadien betalend via Visa, Mastercard of PayPal.
Ja idd dit is via proximus factuur betaald, die
Optie heb je ook bij disney plus, alleen maandelijks. Ik heb geen visa daarmee dat ik deze optie heb gekozen ..
Indien niet dan dan hoef je niet ongerust te zijn dat dit zal worden opgezegd. Want een Disney Plus abonnement word betaald via Visa, Mastercard of PayPal, tenzij het is inbegrepen in een pakket bij Proximus, dan heb je het gratis. Disney+ is voor 12 maanden inbegrepen in de TV optie Pickx All Stars/Pickx All Stars & Sports. En nadien betalend via Visa, Mastercard of PayPal.
Ja idd dit is via proximus factuur betaald, die
Optie heb je ook bij disney plus, alleen maandelijks. Ik heb geen visa daarmee dat ik deze optie heb gekozen ..
Ok Bedankt voor de feedback , ik wist niet dat Proximus deze optie nu ook aanbied.
Bij een klacht in verband met aanrekeningen van derde diensten activeren wij standaard blokkeringen 1, 3 en 4. De optie M-commerce laten wij actief staan. Je abonnementen via de Google Play Store zouden daarom wel nog aangerekend moeten worden via de Proximus factuur.
Groetjes,
Antonella
Louter ter bijkomende info: een samenvatting van de procedure en blokkeringen bij klachten over diensten door derden vindt je ook → hier
Hallo
iknmaak ook hetzelfde mee en het intrigeert me enorm !
ik mis hier wel te lezen hoe dergelijke zaken tot stand gekomen zijn. Niemand die dit weet. Alleen dat al is toch straf? Dat is dan toch oplichting ?
ik heb wel een sms gekregen maar dacht dat het een spam sms was zoals er zo velen circuleren.
heeft iemand enig idee hoe dergelijke zaken tot stand komen? Hoe komt dit? Hebben we ergens foutief op geklikt ?
ter info - ik heb aanrekeningen voor realmadridbelgium en playVOF help
Voor de aanrekeningen van PlayVOD (dossier 50854775) mocht ik intussen antwoordelementen ontvangen van de derde dienst PS Mobile Access. Ik heb je deze ter informatie doorgestuurd. Je zult merken dat de sms’en in het Frans werden verstuurd. Omdat je Nederlandstalig bent, heb ik de derde dienst verzocht een volledige terugbetaling te doen van de aangerekende bedragen. PS Mobile Access is hiermee akkoord gegaan.
De terugbetaling zal gebeuren op dezelfde manier als de aanrekeningen. PS Mobile Access (PlayVOD) zal een negatief Statement aanmaken dat met de Proximus aanrekening zal worden meegestuurd. Dit bedrag zal op de Proximus aanrekening waarmee ze wordt meegestuurd worden verrekend. De verrekening kan nooit met terugwerkende kracht gebeuren.
Voor jou betekent dit specifiek dat je op de laatste factuur 2 aanrekeningen van PlayVOD hebt betaald (factuur mei), op de volgende factuur nog 5 aanrekeningen van PlayVOD aangerekend zult krijgen (factuur juni) en op de factuur daarna alle 7 transacties van PlayVOD terugbetaald krijgt (factuur juli).
Ik heb de blokkeringen voor derde diensten geactiveerd op jouw gsm-nummer. Je kan wel nog gebruik blijven maken van diensten zoals SMS-parkeren of bustickets van DeLijn.
Groetjes,
Antonella
Geachte,
Ook bij mij wordt er maandelijks een bedrag voor PlayVod aangerekend, een dienst die ik niet ken of niet nodig heb.
Kan u dit nakijken, en deze dienst stoppen aub?
dank bij voorbaat.
mvg,
Noëla
Beste,
excuses voor het ongemak
Dossier 50969092 werd opgemaakt en de dossierbeheerder zal het nodige doen.
Vriendelijke groeten,
Tina
Beste
bij ons wordt er ook 4,99 wekelijks aangerekend voor Real Madrid be. Hoe kunnen we dit stop zetten? We hebben ons nooit ingeschreven voor zulke dingen.
We kunnen het nodige doen als we jouw klantgegevens hebben.
Vul je alles in in je forum profiel? het betrokken gsm nr ook?
Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )
Groetjes
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.