Skip to main content

via webpromo pay & go + besteld met  20 euro krediet + 3gb aan 5 euro  (prima deal !!)

maar ontvangen heb ik simkaart met 10 euro + 3gb aan 5 euro   ??????

naar proximus shop geweest maar gezien het een webpromo is konden ze mij niet helpen

 

Dag @schwan vul  het nummer in kwestie aan op je klantprofiel, dan kijken we dit graag na! Groetjes, Heidi


Beste @HeidiE, ik heb nu precies hetzelfde probleem! Kan u me alstublieft helpen?


Ter info: Maandag komen ze van Proximus hier terug langs

noteer ondertussen in je login-profiel je klantgegevens.
(in het veld 'Ticket' kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden) enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers net zoals ook deze velden met “privé” aangeduid!


@leou . Dag ik heb u 10 euro bijgezet op je nummer. Groetjes Luc


@Luc.M Het spijt me, maar het lijkt erop dat ik een cijfer van het telefoonnummer verkeerd heb ingetypt. Het nummer moet eindigen op 26, niet op 23 zoals ik heb getypt. Ik heb het aangepast in mijn profiel. Nogmaals, het spijt me zo.


@leou Ziezo in orde. ( hierbij heb ik ook een derde blij gemaakt:-) ) Fijne dag nog


@Luc.M Heel erg bedankt! Ik ben net begonnen met het gebruik van dit nummer, maar door deze situatie zal ik dit nummer nooit vergeten 😅. Fijne dag nog!


Reageer