Vraag

We kunnen jouw gebruikersinformatie niet achterhalen

  • 22 March 2022
  • 4 reacties
  • 141 Bekeken

Beste,


Gisteren werd mijn simkaart door de vorige werkgever omgezet naar Pay & Go.
Heb ondertussen krediet opgeladen.
De sim kaart is nog geblokkeerd (boodschap geeft aan door gebrek aan identificatie).
Wanneer ik de sim kaart tracht te activeren via identificatie krijg ik de foutboodschap:
   We kunnen jouw gebruikersinformatie niet achterhalen.

   We kunnen jouw gebruikersinformatie niet terughalen, probeer het opnieuw of neem contact op met onze support

Na enkele pogingen dus deze vraag voor hulp.

Met vriendelijke groeten
Guido Messemaekers

0475 ******


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Gy869x 

http://www.proximus.be/identificeer

Lukt de identificatie op geen enkele manier beschreven via bovenstaande link? Heb je reeds geprobeerd via een andere browser of cookies en surfgeschiedenis gewist? Indien het niet werkt, kan je steeds terecht in een Proximus Center om de identificatie in orde te maken.

Groetjes,
Antonella

Tnx.

Is niet gelukt.

Ben naar de Proximus shop moeten gaan...

Beste,

 

Ik heb exact hetzelfde probleem.

Kunnen jullie mij aub asap verder helpen zonder dat ik naar een Proximus-shop moet gaan.

Ondertussen heb ik al met 3 mensen contact gehad via de chat om 10 minuten later geen reactie meer te krijgen.

 

Mvg,

Reputatie 7
Badge +3

@yannick.di Indien het niet lukt via de stappen in de link : https://www.proximus.be/nl/id_cr_prepidentif/particulieren/mobiel/prepaidkaarten/identificatie-van-je-prepaidkaart.html?v1=shorturl&v6=identificeer   dan is er spijtig genoeg maar 1 optie meer en dat is via een Proximus shop.Groetjes,Joel

Reageer