Beantwoord

Wanneer wordt de nieuwe Proximus/Orange antenne (met 5G) op mijn locatie geactiveerd?

  • 17 May 2023
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Ref.:

Kaart zendantennes | Departement Omgeving - Vlaamse overheid (vlaanderen.be)

Info van midden april van Orange m.b.t. mogelijke mobiele netwerkstoringen omwille van uitgevoerde werken

Ik vermoed dat de dichtstbijzijnde Proximus antenne (2/3/4G) op locatie X in de loop van de volgende weken op mijn locatie zal vervangen worden door een door een gecombineerde Proximus/Orange Y (2/3.4/5G)  op de huidige Orange locatie Y

De informatie m.b.t. de sitecodes X en Y is op privacy redenen opgenomen in het vrije veld ticket van mij forum login profiel

 

Vraag: wanneer komt deze antenne actief? 

Reden van de vraag:

blijkbaar wordt 2/3G op de nieuwe gecombineerde Proximus/Orange antenne dan nog enkel aangeboden op tot de frequentieband 900 MHz en komt 4/5G dan beschikbaar op de frequentiebanden 800/900/1400/1800/2100 

 

 

 

icon

Beste antwoord door HadewychT 24 May 2023, 15:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@ Proximus en …?

Reputatie 7
Badge +4

@M_016 Enkel op de antenne Y wordt in november dit jaar 5G voorzien, op de andere niet. Wat betreft het gebruik van de frequentiebanden op dat moment moet ik nog verder navraag doen. 

Reputatie 7
Badge +4

@HadewychT thanks duidelijk

uiteraard enkel 5G op Y niet op de andere X, deze X zal met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid uit dienst genomen worden wanneer Y volledig in dienst gesteld is

Reageer