Skip to main content

Beste,

De laatste tijd merk ik op dat ik in het buitenland (Nederland) geen mobiele data heb. Nochtans staan alle nodige instellingen op zowel mijn gsm als in mijn Proximus account aan.

Kan dit komen doordat mijn geboortedatum verkeerd staat in mijn Proximus account? Want zelf had ik mij vergist waardoor dat er in plaats van 12/11/1971, nu 23/05/2023 staat. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen en het probleem oplossen want het is een zeer storend probleem. Alvast bedankt voor jullie hulp.

Met vriendelijke groeten,

Kenan T.

Ter info. tijdens het weekend komt hier niemand langs van Proximus. 

wel de helpdesk = 080022800 is dan bereikbaar 

Het kan zijn dat bij PX de roaming niet actief staat.


@Kenan T.  Kun je je gegevens aanvullen onder je profiel. Dank je wel


@Kenan T. Ter bijkomende info: 
In je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens , privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


@Kenan T. Ik zie dat je simkaart al 7 jaar oud is. Je kan deze best gaan omruilen in de winkel.

Als het daarna toch nog problemen zou geven kan je best eens een test doen met je simkaart in een ander GSM-toestel en evt een andere sim in uw toestel om te zien waar het probleem zich dan voordoet. 


Reageer