Skip to main content

IK HEB 28.06.2022 SAMSUNG S22 GEKOOPT MET ABONNEMENT NU ALL EN MAAND WACHT IK EROP ER IS ALTIJD EN FOUT BIJ JULIE OF JULIE WERKEN NIET OF JULIE HEBEN PROBLEMEN MET JULIE SURVER EN DAT IS HELEMAAL NIET MIJN PROBLEEM IK WILL MIJN BETAALDE GSM HEBBEN IK WACHT NIET MEER LANGE VOORDAT IK NAAR DE ADVOCAAT ERMEE GA

IK HOOP DAT JULIE NU EINDELIJK MIJ MIJN GSM GEVEN DIE IK AL 1 MAAND BETAALT HEB

 

Morgen komen de Prox medewerkers terug langs hier.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  


@ivana  Dag Ivana, ik heb dossier 51008638 hiervoor aangemaakt . De beheerder hiervan zal je contacteren. Ik heb alvast deze vraag ok doorgespeeld aan de logistieke dienst. Onze excuses 


hoelang moet ik nog wachten ik denk ik hb al te veel gewacht okeey 


@ivana  Ja helaas, dit is niet gebruikelijk


wat bedoel je also ik krijg mijn gsm niet

 


@ivana  Ik vrees ervoor. Het order is geannuleerd en het aanbetaalde geld zal terug gestort worden.


Reageer