Ik kreeg een uurtje geleden een bericht van Proximus dat ik nog maar 5 euro had om te bellen enz !! Daar stond namiddag nog +- 23 euro op mijn kaart !! Waar is dit naar toe ??? Ik heb mijn smartphone niet gebruikt !! Twee weken geleden heb ik dit probleem al gemeld via de chat, telefonisch en op aanraden van de telefonist bij de shop in mijn gemeente !! En nu deze shit !! Ik kreeg de uitleg dat er problemen waren bij Proximus en dat het wel in orde zou komen !! Dank u wel Proximus !!! Het word alleen maar erger !!!
Dit is ongelooflijk, hulp vragen en er geen krijgen ! De fout bij mij leggen ! ik had een tariefplan van 15 euro per maand voor 90 minuten bellen, gratis sms'en en tweemaal 500 mb omdat ik online herladen koos en sinds 21/02/02022 gaat alles weg zonder iets te doen !! Prachtig gewoon !! Neen, ik heb nergens op geklikt !! Ik denk dat het nu dringend tijd word om ergens anders klant te gaan worden !! Jullie worden alleen maar duurder en de klachten worden ernstiger en het beste is nog dat jullie de fout bij de klant leggen !! Ach, ander en beter dan maar !!
Zelf heb ik geen Pay & Go, maar is het niet zo dat de belwaarde - zeker bij promoties - maar een beperkte geldigheidsduur heeft? Ik stel deze vraag omdat ik het niet weet, niet om je evt. met de neus op de feiten te drukken of zo..
TBI: Bvb als je voor bepaalde bedragen herlaad krijg je bonussen die maar een maand geldig zijn
Gratis bonussen bij online herladen zijn 31 dagen geldig. Je kan de geldigheid raadplegen via MyProximus of door de code #120# op jouw gsm te vormen en op de beltoets te drukken.
Online Support | Krijg hulp met je apparaat | Proximus Via deze link kan je de instellingen van je gsm-toestel nakijken om de instelling wifi-assistentie op jouw iPhone zeker uit te zetten. Thuis verbind je best op internet via wifi. Voor onderweg kan je mobiel internet uiteraard wel blijven gebruiken.
Groetjes,
Antonella
Dit is ongelooflijk, hulp vragen en er geen krijgen ! De fout bij mij leggen ! ik had een tariefplan van 15 euro per maand voor 90 minuten bellen, gratis sms'en en tweemaal 500 mb omdat ik online herladen koos en sinds 21/02/02022 gaat alles weg zonder iets te doen !! Prachtig gewoon !! Neen, ik heb nergens op geklikt !! Ik denk dat het nu dringend tijd word om ergens anders klant te gaan worden !! Jullie worden alleen maar duurder en de klachten worden ernstiger en het beste is nog dat jullie de fout bij de klant leggen !! Ach, ander en beter dan maar !!
Uit beleefdheid zal ik dan nu maar melden dat ik 20 euro terug gekregen heb, dank u wel ! Na een aantal experts te hebben gehoord en gesproken is het probleem misschien opgelost. Mijn smartphone is een stouterik blijkbaar, zelfs indien hij uitstaat ! foei foei smartphone ! Dat betekent 3 weken schorsing op zijn minst haha. Ik blijf er echter bij dat Proximus tariefplannen zonder waarschuwing midden in de maand veranderd en mijn smartphone die reeds 1 jaar op dezelfde wijze ingesteld stond zonder problemen de fout niet is of was. Herladen doe ik echter niet meer bij Proximus. Zodra het krediet op is ga ik naar een andere provider. Beste antwoord ? Misschien kan ik daar binnenkort op antwoorden na de schorsing van 3 weken haha.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.