ter info ivm myproximus:
als je de myproximus app opnieuw installeert werkt het dan niet terug.
@Martin
Enkel diverse onderdelen werken (soms) niet , de ene keer wel dan weer niet ..
Vandaar de vraag...
@CClicteur Klachtendossier 53527965 is hiervoor opgemaakt.De dossierbeheerder gaat alles nakijken/onderzoeken.Deze gaat nadien zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel
Vandaag ... ,
Bij deze dus nog niets gehoord over onze mysterieuse bestelling, die zomaar verdwenen is ... (bij een onderaannemer van Proximus .. ?)
De klucht van dit alles is dat we verder niets anders meer kunnen (bij) bestellen , alles staat blok !
Enige geloofwaardige uitleg misschien .. ?
Vandaag vrijdag 17/11/2023 - 11.38 uur
Nog steeds niets vernomen van Proximus ….
?
@CClicteur Ik heb je dossier heropent
Dank je Luc !
Als je een verloren gelopen simkaart met zijn zus het nieuwe tel nr. tegekomt ... hou hem dan maar best tegen ... ! 🤫🤫🤫
Tot binnenkort dan maar alweer ... 🫣
PS. (= niet VOORUIT voor alle duidelijkheid ... )
MOGEN WIJ AUB EEN SIMKAART MET DITO NUMMER .... OF IS DIT WEER 1 VAN DIE GRAPPIGE PROXIMUS STREKEN ... ?
🥺🥺🥺
@CClicteur
jammer dat het nog niet in orde is…
ik heb de dossierbeheerder rechtstreeks bericht gestuurd om werk te maken van verder opvolging/oplossing van het dossier
groeten
Tina