Vraag

Vraag over de nieuwe mobiele abonnementen van 2 mei

  • 23 April 2023
  • 5 reacties
  • 167 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Zouden de Mobilus Unlimited Premium klanten die dit tariefplan los hebben vanaf 2 mei de naam aangepast zien in hun myproximus app & online naar Mobile Unlimited ?? En blijft het ook gratis na de 300GB ? Maar dan verlaagde snelheid? 

 

Groeten


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Proximus introduceert nieuwe mobiele plannen Proximus Mobile en Business Mobile, met aanzienlijk meer data | Proximus Groep

&

De huidige Mobilus-plannen zullen niet langer worden gecommercialiseerd. Bestaande klanten kunnen hun huidige tariefplan behouden of simpelweg vragen om over te stappen naar een van de nieuwe plannen.

&

 

  1. met een fair use policy van 300 GB in België en 62 GB in de EU ↵ 

 

= Ik vermoed dan ook dat Mobilus Unlimited = Mobilus Unlimited Premium en er mogelijks in tegenstelling tot wat vermeld wordt in het persbericht er eerder vroeg dan laat een automatische naamsverandering zal plaatsvinden)

Enkel Proximus medewerkers kunnen 100% uitsluitsel verschaffen (eventueel na raadpleging van marketing/productmanagement)

Reputatie 7
Badge +3

@bigMODDER

we vragen meer details aan onze collega’s ivm deze nieuwe tarieven

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@bigMODDER 

Bekomen info van onze collega’s:

De oude Mobilus Unlimited Premium plannen veranderen niet van naam. De specificaties veranderen ook niet 

groeten

Tina

Reputatie 3
Badge

@tina.b

Bedankt voor de info :) .

Is het trouwens normaal dat facturen en bepaalde onderdelen niet meer werken in de myProximus app? Ik krijg bij facturen nu te zien dat er iets mis is langs jullie kant ? Is gekomen door laatste onderhoud van zondag avond.

En men laatste vraag , is mijn domiciliëring ondertussen al actief? 

 

Groeten

Reputatie 7
Badge +3

@bigMODDER  Je automatische betalingen zijn in orde voor de volgende aanrekeningen.

Reageer