Zouden de Mobilus Unlimited Premium klanten die dit tariefplan los hebben vanaf 2 mei de naam aangepast zien in hun myproximus app & online naar Mobile Unlimited ?? En blijft het ook gratis na de 300GB ? Maar dan verlaagde snelheid?
Groeten
Zouden de Mobilus Unlimited Premium klanten die dit tariefplan los hebben vanaf 2 mei de naam aangepast zien in hun myproximus app & online naar Mobile Unlimited ?? En blijft het ook gratis na de 300GB ? Maar dan verlaagde snelheid?
Groeten
&
De huidige Mobilus-plannen zullen niet langer worden gecommercialiseerd. Bestaande klanten kunnen hun huidige tariefplan behouden of simpelweg vragen om over te stappen naar een van de nieuwe plannen.
&
= Ik vermoed dan ook dat Mobilus Unlimited = Mobilus Unlimited Premium en er mogelijks in tegenstelling tot wat vermeld wordt in het persbericht er eerder vroeg dan laat een automatische naamsverandering zal plaatsvinden)
Enkel Proximus medewerkers kunnen 100% uitsluitsel verschaffen (eventueel na raadpleging van marketing/productmanagement)
we vragen meer details aan onze collega’s ivm deze nieuwe tarieven
groeten
Tina
Bekomen info van onze collega’s:
De oude Mobilus Unlimited Premium plannen veranderen niet van naam. De specificaties veranderen ook niet
groeten
Tina
Bedankt voor de info .
Is het trouwens normaal dat facturen en bepaalde onderdelen niet meer werken in de myProximus app? Ik krijg bij facturen nu te zien dat er iets mis is langs jullie kant ? Is gekomen door laatste onderhoud van zondag avond.
En men laatste vraag , is mijn domiciliëring ondertussen al actief?
Groeten
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.