Ik heb volgens de documentatie alles goed ingesteld op mijn OnePlus 10. De documentatie was trouwens heel duidelijk. Maar ik kan nog steeds geen gesprek voeren binnen in (het té goed geïsoleerde) huis! Ik heb verschillende WiFi-netwerken geprobeerd. Moet er nog iets anders gebeuren? Moet je een speciaal abonnement hebben?
Een aanvraag is gedaan om je acherliggende opties na te kijken.
we houden je op de hoogte
Groetjes
Tina
Ok, bedankt!
Opties zijn aangepast
Kan je toestel eens resetten en testen?
groeten
Tina
Hey Tina, ik zie nu het icoontje staan op mijn GSM! Ik heb eens getest om te bellen en het lukt! Bedankt voor de support.
Nog een vraagje. Mijn vrouw heeft nog een GSM die nog geen VoWiFi aan kan. Als die één van de komende weken wél zo’n toestel aanschaft en ze configureert haar toestel voor VoWiFi werkt het dan? Of moet ik vragen aan jullie dat jullie terug iets moeten instellen?
Alvast bedankt voor je antwoord.
Groeten, Danny Verheyden
Gewoon proberen eerst door VoWifi in te stellen op dat toestel en als het niet lukt het terug aanvragen.
Instellingen van de toestellen → Online Support | Krijg hulp met je apparaat | Proximus
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.