Zelfs als wordt je toetel ondersteund dan kan het nog zijn dat er aan de kant van PX moet geactiveerd worden en omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, dus in dit geval het gsm nummer waarover het gaat), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Is gebeurd, bedankt voor de snelle reactie!
@R1612
ik merk dat voor dat nummer niet alle achterliggende opties correct staan
er is een aanvraag gedaan om dit recht te zetten. Normaal gaat dit vrij vlug in orde zijn
Groeten
Tina
Hallo,
een week later is er nog niet veel verandering merkbaar aan mijn kant… Kan je eens checken of die opties al recht gezet zijn aub?
Alvast bedankt.
@R1612 Dit zou nu in orde moeten zijn na een reboot van je toestel. Succes
Klopt! Dit werkt zoals het hoort nu. Bedankt voor de hulp!