Vraag

Vowifi problemen

  • 9 December 2022
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Reputatie 1

Wij hebben het geluk te wonen in een geisoleerd huis naar de normen van de overheid, dus de ontvangst binnen in huis is 0/0

ik had steeds een binnen aantenne die perfect zijn werk deed, en toen werden we verplicht overgeschakeld naar Vowifi, wat het soms wel en soms niet doet.. 

Sinds gisteren 0,0 ontvangst en geen overschakeling naar Vowifi , in tijden dat mensen thuis werken is dit gewoon onaanvaardbaar voor een provider de grote van proximus .. 

Dat ze maar snel teruggaan naar de MCE methode dat werkte tenminste 

 


1 reactie

Ter info: Als je toestel ondersteund wordt en vowifi ingesteld staat kan het natuurlijk zijn dat het nog niet geactiveerd werd bij PX zelf, dit kunnen de PX forummedewerkers natrekken van zodra ze hier de draad opnemen, daarom best in je forumprofiel het betreffende nummer waarover het gaat invullen in je forumprofiel bv in Privé tekstveld “ticket” en hier melden als dit gebeurd is.

toestellen die ondersteund worden → Bellen via wifi | Proximus

Reageer