Skip to main content

iPhone 12 Pro max met Proximus.

Bellen via wifi (VoWifi) doet het maar niet, wat ik ook probeer.

Ja - staat aan in instekllingen; netwerk instellingen gereset, toestel herstart enz enz, helpt niet.

Ja - toestel is compatibel.

Ja - vowifi werkt wel op ander toestel ( Samsung met telenet).

 

Kan iemand in godsnaam helpen?

 

@viktor.aaa Omdat de PX forummedewerkers , als ze hier de draad opnemen, verder zouden kunnen onderzoeken of bij hen deze optie VoWifi ook actief staat:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, bv het gsmnummer waarover je vraag gaat.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@viktor.aaa 

Kan je het GSMnr. waar het over gaat toevoegen aan je profiel?

Dan kijken we na of VoWiFi wel actief staat.

 

Geert


Srry was nog aangevuld blijkbaar - done.

BTW: cross-check dat ik gisteren deed:

  • proxi kaart in samsung S22 gsm: VoWifi werkt en ik kon bellen.
  • telenet kaart in iphone 14: VoLTE werkt en ik kon bellen.

De combinatie vd simkaart en de iPhone doet het gewoon totaal niet. 

Alle tips zijn welkom.

 


Final UPDATE:

Contact met PX medewerker, dan doorgevraagd naar andere dienst (tweedelijns ofzo), en die konden iets activeren wat nog niet geactiveerd stond.

Na herstarten van de iphone werkt nu alles naar behoren. Thanks toch voor de support.