Hallo,
Kunnen jullie nakijken of voWifi geactiveerd is op mijn nummer?
Ik heb een S22 Ultra en volgens mij staan alle instelling goed, maar toch heb ik alleen voLTE en geen voWifi?
Bedankt,
Kristof
Beste antwoord door AntonellaD
Bekijk origineelHallo,
Kunnen jullie nakijken of voWifi geactiveerd is op mijn nummer?
Ik heb een S22 Ultra en volgens mij staan alle instelling goed, maar toch heb ik alleen voLTE en geen voWifi?
Bedankt,
Kristof
Beste antwoord door AntonellaD
Bekijk origineelde lijst met toestellen gaat regelmatig uitgebreid en aangepast worden, heeft men ons beloofd.
Dus ga zeker regelmatig eens kijken
Groeten
tina
Mijn toestel staat er niet tussen. Waarom worden er eigenlijk zo weinig toestellen ondersteund? 6 verschillende merken, da’s wel redelijk povertjes…
Kan er voor mij ook eens gekeken worden om VoWifi te activeren aub?
Dag
Nu werkt het!
In de statusbalk heb ik het icoontje bijgekregen van een telefoon met wifistralen en ik kan bellen in airplane modus als ik wifi inschakel.
Het menu-item ‘bellen via wi-fi’ in ‘verbindingen’ ontbreekt nog maar met de quick toggle kan ik bellen via wi-fi in- en uitschakelen.
Bedankt voor de moeite en ook de anderen bedankt om mee te denken!
Groetjes,
Kristof
Ja, zo met vliegtuigmode proberen bellen heb ik al geprobeerd. Maar dat lukt niet, ik krijg dan de vraag of ik vliegtuigstand wil uitschakelen en als ik dat weiger wordt er geen oproep gelanceerd
Ter info: als je praktisch 100% wilt zeker zijn, best op vliegtuigmodus zetten met alleen wifi aan en dan proberen te bellen als het lukt dan ben je ook zeker dat je belt over wifi, met een iphone ook voorgehad, geen enkel aanduiding van vowifi en toch kunnen bellen met vliegtuigmodus en enkel wifi aan.
Hi
Als je de quick toggle bedoelt, die heb ik ook. Maar die heeft geen zichtbaar effect bij mij...
Hi
De laatste updates zijn geïnstalleerd maar het lijkt dat mijn toestel een EU variant is ipv een Luxemburgse
Vriendelijke groeten,
Kristof
Let op, kijk na of je Samsung toestel een BELUX variant is.
Indien dit beide wel het geval is, kan je best via de werkgever gaan.
Groetjes,
Antonella
Dag
Bedankt voor uw antwoord. Ik heb de stappen proberen volgen die gelinkt werden maar stap 5 kan ik niet uitvoeren. Het menu-item ‘bellen via wifi’ is niet aanwezig in het menu verbindingen.
Is er dan nog iets wat ik zelf of jullie kan/kunnen doen of dien ik via de werkgever te gaan?
VoWIFI activeren | Samsung (proximus.be)
Mocht het nadien nog steeds niet lukken, kan je best contact opnemen met de personeeldienst of verantwoordelijke op je werk, die op zijn beurt dit kan opnemen met de Proximus account manager. Wij hebben namelijk maar een beperkte toegang tot Enterprise tariefplannen via werkgevers.
Groetjes,
Antonella
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.