Skip to main content

Ik kan binnen bepaalde gebouwen waar wel wifi is, niet bellen over de wifi (functie staat wel geactiveerd in mijn toestel).

 

Volgens andere berichten op dit forum moet dit door Proximus zelf geactiveerd worden. 

 

Gelieve dit voor mijn nummer in te stellen.

 

Alvast bedankt!

@kove 

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers dit voor u zouden kunnen natrekken, als ze de draad hier opnemen, en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.


@kove 

Je mag het GSM nummer nog even toevoegen op je profiel, dan zal ik nakijken of de VoWiFi hierop actief staat.

 

Geert


Reageer