Kan iemand mij helpen om voor mijn nummer VoWifi te activeren? Ik heb speciaal hiervoor een nieuw (door proximus ondersteund) toestel aangeschaft, helaas tot nu toe zonder succes. De helpdesk heeft de settings gecontroleerd, maar kan mij na 3 weken proberen nog steeds niet verder helpen... Mijn man had hetzelfde voor, na tussenkomst door een moderator van dit forum werd dit voor hem succesvol geactiveerd.
best de nodige gegevens in je → ForumProfiel plaatsen/invullen/aanvullen, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om je hierbij verder te helpen van zodra ze hier de draad opnemen morgen.
Beste, bedankt voor uw navraag, na tussenkomst van proximus en enkele checks bleek dat mijn type smartphone wel op de lijst van voWIFI compatibele toestellen stond maar nog een extra activatie/nazicht nodig had. Na activatie en heropstart was het voWIFI icoon meteen zichtbaar. Bedankt om dit verder te modereren zodat er na 3 weken wachten en herhaaldelijk contact met helpdesk een oplossing uit de bus kwam.
Kan je ook in het forum zetten wat er nog juist aan activatie / nazicht op de smartphone moest gebeuren?
Het probleem is ondertussen opgelost door een interventie van Proximus.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.