Beantwoord

VoWiFi

  • 12 April 2023
  • 6 reacties
  • 72 Bekeken

Hallo!

Ik kocht vorige week een One plus Nord 2T zodat ik ging kunnen bellen via WiFi omdat we net verhuisd zijn naar een woning waar er zeer weinig bereik is. 

Ik heb dit aangepast/aangezet in de instellingen van de GSM maar ik kan toch nog niet bellen over Wifi. 

Ik las hier in dit forum dat dit al eens voorgevallen is met de One plus Nord 2T en dit dan op te lossen viel. Hoe los ik het op mijn telefoon op? 

 

Super bedankt!

 

icon

Beste antwoord door GeertC 12 April 2023, 14:47

Bekijk origineel

6 reacties

Eerst en vooral moet iemand van het PX forumteam natrekken of die optie bij hen wel actief staat voor je het betrokken telefoonnummer. 
zie ook → vowifi-activeren/device/oneplus Nord 2T   
Daarom best omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden bvb het betrokken telefoonnummer waarover het gaat), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@FienD 

je mag je GSM nr. nog toevoegen op je profiel, dan kijken we na of het profiel van VoWiFi actief staat op je simkaart.

 

Geert

Ik heb mijn gsm nummer toegevoegd aan mijn profiel, Dankuwel!

Reputatie 7
Badge +3

@FienD 

het staat nu actief, werkt de VoWiFi nu wel?

 

Geert

 

Bedankt Geert, nu werkt het wel! Top!!

Reputatie 5
Badge +2

@FienD Is fijn om te horen dat het nu wel werkt.

Reageer