Skip to main content

Ik ben recent overgestapt op een Proximus 5G abonnement, maar nu werkt VoLTE en VoWiFi niet meer. Moeten deze geactiveerd worden voor dit toestel?

In mijn instellingen staat VoLTE al aan, maar ik val telkens terug op H+.

Info in profiel en Toestel is een Sony Xperia 5 II (XQ-AS52)

Alvast bedankt.

Na 3 keer de klantendienst te bellen met dezelfde vraag is het uiteindelijk goed gekomen met VoLTE, maar VoWifi nog niet. Iemand een idee? 


Als de prox forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze dit natrekken.


PS: ik zie je toestel hier ook niet tussen staan op → Vragen over VoLTE en VoWiFi | Proximus onder 

Wat heb ik nodig voor VoWiFi?

  • Sony: XZ Premium, XZ1, XZ1 Compact, XA2 and XZ2, Xperia L2, Xperia XZ2 Compact, Xperia XA2 plus, Xperia XZ3

PS: ik zie je toestel hier ook niet tussen staan op → Vragen over VoLTE en VoWiFi | Proximus onder 

Wat heb ik nodig voor VoWiFi?

  • Sony: XZ Premium, XZ1, XZ1 Compact, XA2 and XZ2, Xperia L2, Xperia XZ2 Compact, Xperia XA2 plus, Xperia XZ3

Zag ik ook al, het is natuurlijk een vrij recent toestel, dus we kunnen maar hopen dat dit snel komt ;) 


Inderdaad, laat ons hopen dat ze die lijst nog niet hebben bijgewerkt !)