Skip to main content
Beantwoord

VoLTE


Forum|alt.badge.img+4

@proximus

ik heb hier reeds geruime tijd een Sony Xperia XZ1 liggen met de laatste softwareupdate en met een actieve P&G+ evenwel nog steeds zonder VoLTE actief

Betrokken P&G+ nr werd vermeld in mijn profiel in de rubriek “ticket”, gevraagd wordt eerstdaags eens na te kijken of dit probleem uit de wereld kan geholpen worden

Met een gelijkaardig toestel onder abo stelt zich geen probleem, dit is destijds automatisch verlopen.

Dank bij voorbaat

Beste antwoord door ThierryW

@M_016 Ik heb op het P&G nummer de VoLTE geactiveerd.

@Martin In verband met de VoWifi hebben we nog datum van wanneer dit gaat beschikbaar zijn.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

4 reacties

Martin
  • 33065 reacties
  • 3 januari 2020

bij mij ook automatisch gebeurd op mijn galaxy 8

nu nog VoWifi, sommige bronnen geven aan dat dit voor dit jaar zou zijn bij proximus maar wanneer dit jaar???


ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • Antwoord
  • 3 januari 2020

@M_016 Ik heb op het P&G nummer de VoLTE geactiveerd.

@Martin In verband met de VoWifi hebben we nog datum van wanneer dit gaat beschikbaar zijn.


Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Expert
  • 4364 reacties
  • 3 januari 2020

@ThierryW thanks


Martin
  • 33065 reacties
  • 3 januari 2020

@ThierryW Oké we wachten dan maar gewoon rustig af :wink:


Reageer