Vraag

Voicemail uitschakelen

  • 9 January 2020
  • 5 reacties
  • 19904 Bekeken

Is het mogelijk om de voicemail functionaliteit uit te schakelen bij een gsm nummer dat gelinkt is aan professioneel account van werkgever?

Alvast bedankt voor jullie feedback.. 


5 reacties

Reputatie 6
Badge +2

nooit geprobeerd, maar hier staat daar toch wat over :

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_deactivate/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/voicemail-activeren-of-deactiveren.html

Maar het gaat wel particuliere abonnementen. Dus ????

zelfstandigen en kleine bedrijven > 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_voicemail_deactivate/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/voicemail-activeren-of-deactiveren.html

Reputatie 7
Badge +4

Tenzij  Px-medewerkers op dit publieke forum mij zouden tegenspreken, lijkt mij uw werkgever (t.t.z. de contactpersoon HR/IT/… voor Proximus account mgr 😵 de enige die de mogelijkheid heeft dereglijke aanvraag te laten uitvoeren

Dus technisch quasi zeker mogelijk, maar de vraag blijft uiteraard in hoeverre uw werkgever daartoe eventueel bereid is (men kan u immer geen bericht meer nalaten indien u tijdelijk niet bereikbaar bent)

@StieneBras Oei ik had er over gelezen dat het professioneel account via de werkgever was, dus zal dus inderdaad via contactpersoon van de werkgever moeten gebeuren zoals M_016 hier juist aangehaald heeft.

In ieder geval zullen de Proximus medewerkers dit morgen wel verder uitlichten zodat je 100% zeker bent.

Reputatie 7
Badge +4

Dag StieneBras
Zoals Martin en M_016 reeds vermeld hebben moet de aanvraag  gebeuren door de werkgever.
Technisch gaat dit zeker geen probleem opleveren en kan dit uitgevoerd worden.
Mvg, KoenN

Reageer