Beantwoord

voice mail

  • 27 January 2021
  • 6 reacties
  • 148 Bekeken

Reputatie 1

Beste, graag zou ik mijn voice mail uitschakelen op mijn gsm, deze springt vaak op vooraleer ik de gsm kan  opnemen.Ik heb deze al een paar maal proberen uit te schakelen via mijn instellingen op proximus.

 

.

icon

Beste antwoord door GeertC 28 January 2021, 17:38

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 4
Badge +2

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_deactivate/particulieren/support/telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail-en-phonemail/voicemail-van-je-gsm-of-vaste-lijn.html

goeie link van danny195 → Voicemail van je gsm of vaste lijn | Proximus maar lukt niet altijd om het zelf te doen  :relaxed:

@Koen 1 dus als het je  niet lukt dan best afwachten tot iemand van het Prox forumteam je kan verder helpen als ze hier de draad opnemen.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zoals bvb het gsm waarover het gaat: (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

 

Reputatie 1

heb zojuist voor de 5 maal geprobeerd om mijn voice mail af te zetten volgens jou link Danny, nog maar eens afwachten of het” deze “ keer  wel lukt. Vorige keren heb ik het ook geprobeerd volgens deze methode zonder succes.

ik weet het je bent niet alleen die dit voor heeft, maar de prox medewerkers kunnen je dan wel verder helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Koen 1 

we zullen dit voor jou in orde brengen, je mag je GSMnr. toevoegen aan je profiel aub.

 

Geert

Reputatie 1

@Koen 1

we zullen dit voor jou in orde brengen, je mag je GSMnr. toevoegen aan je profiel aub.

 

Geert

merci, alles is in orde nu