Tijdens Pinksterweekend 2022 veranderde ik van abonnement wegens reisproblemen. Order bevestigd door Proximus. De activatie echter gebeurde later dan 24u waardoor extrakosten. Proximus contacteerde mij voor meer uitleg en beloofde een kredietnota bij de eerstvolgende verrekening. Ondertussen vele weken/maanden later nog altijd geen actie en maar ik schrijven en Proximus beloven, beloven….. Ondervinden jullie ook zulke ervaring? Quote van Proximus “we helpen je graag verder” is blijkbaar niet van toepassing.
Dank u.
M POELMANS
ik heb je dossiers bekeken en een mail gestuurd met meer uitleg.
Kan je eens kijken?
Je mag rechtstreeks reageren op de mail
Groetjes
Tina
Ter info: ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.