Als ik twee oproepen wil samenvoegen, dan krijg ik de melding ‘vergaderoproep niet mogelijk’ onderaan het scherm. Dit is ooit wel mogelijk geweest, sowieso ofwel voor inkomend + uitgaand, alsook voor uitgaand + uitgaand. Kan het zijn dat dit niet (meer) actief staat op mijn nummer in mijn profiel?
Ik heb het getest op 3g + 4g + vowifi.
Bladzijde 1 / 1
Ter info: maandag komen de Prox medewerkers terug langs en kunnen dit dan checken voor u.
NB: wel is de helpdesk bereikbaar tijden het weekend.
Voor zover mij bekend is enkel ProxiComfort standaard voorhanden in residentiële mobiele abonnementen
Dat heeft toch al ooit actief gestaan bij mijn particulier Flex abo, maar het kan zijn dat de policjy gewijzigd is. Het zou handig zijn als dat terug mogelijk is . Hopelijk kunnen ze hier een mouw aan passen...
@JLPS_ Op het moment kunnen we nog niet wijzigen door het recente order wat nog lopende is. Ik heb een dossier hiervoor aangemaakt en de beheerder hiervan zal je contacteren. Groetjes
@Luc.M Bedankt voor de info. Ter info: het recente order is ondertussen verwerkt .
@JLPS_ En dossier 50919964 is in behandeling, de dossierbeheerder brengt je op de hoogte. Groetjes, Heidi
Vandaag telefoon gehad: na een portering duurt het blijkbaar 90 dagen vooraleer deze optie actief staat.
Duidelijk, maar jammer en een beetje vreemd & onlogisch.
Hoe kan ik bovenstaand antwoord markeren als nieuw en juister >antwoord<?
normaal moet je onderaan een bericht het volgende zien staan:
maar eens dit gebeurd is kan je dit niet veranderen en kan het alleen via een Proximus forummedewerker.
@Martin done! @JLPS_ ik vraag toch even intern na of dit niet sneller kan. Ik hou je op de hoogte! Groetjes, Heidi
Dag @JLPS_ blijkbaar is deze optie enkel beschikbaar op de volgende abonnementen:
Vreemd, een half jaar geleden werkte het voor mijn Flex 15 EUR probleemloos (voor out+inportering). Ik hoop dat het over 90 dagen toch actief komt te staan, het was handig .
Ondertussen zijn we >90d verder en staat de optie 'vergaderoproepen' idd niet actief. Het zal dus standaard niet compatibel zijn met een particulier abonnement, maar de optie lijkt me zeker niet iets dat enkel pro-klanten gebruiken, toch? Misschien is het manueel toch te activeren als ik het hier heel lief vraag?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.